onsdag 19 augusti 2009

Vad är det som går o går o går?

Jo, det ska ni få veta. Det är jag! =)

Idag har det promenerats som aldrig förr. Vi har gått två långa rundor. 1:a timmen gick bra, 2:a timmen lika så, 3:e timmen började jag få lite, lite skoskav i mina nya pjuck. 4:e timmen var vi hemma. Vi hade lunchpaus hemma mellan dessa två promenader. Andra promenaden bar av till Spången över Lången. Väldigt trevligt ställe det där alltså! Jag har guidat L runt om på alla små små vägar.

Okej, jag var vild och ville chansa lite för att hitta nya vägar oxå. Detta resulterade i att vi fick prova barnvagnen i trappor, träsk, bryggor, skogsstigar, våtmark, traktorvägar och andras gräsmattor :-O

Kyrkbacken. Så mysig liten väg med vildhallon längs båda kanterna.

Safira skulle såklart i och svalka sig!


.... och då måste man torka sig.


S & S snålar skjuts i vagnen. Här är vi på spången.

4 kommentarer:

Jempan sa...

Men ska du verkligen vara ute och anstränga dig så när du är sjuk? men starkt jobbat, gillar att ni testar andras gräsmattor, det är viktigt.

Susanne sa...

Åh herre jösses vad ni går... Är lite avis på att du är god form bara några veckor efter förlossningen. Själv har jag ju haft OND foglossning tills nu. Hon blir ju 9 månader om några dagar...
Vi tog skogsrundan bakom oss idag. Spännande med traktorer och grävare längst bort!!
Ses

Aaaaannaaa sa...

Helt underbar natur ni verkar ha i trakterna!:)

Malin sa...

Kyrkbacken? Är det den när man svänger höger vid Axbergs kyrka och kommer fram vid golfbanan typ? Akta dig i så fall för vildhallonen,har sett många karlar stå och göra sina behov just där när jag åkt förbi med bilen. De är inte blyga inte.. ;)