tisdag 4 augusti 2009

Äckliga grodor

När vi handlar på Ica Maxi passar jag alltid på att köpa lösgodis. Det är färskare och godare där än på Coopen. Sist fanns det en ny smak (och färg) på de klassiska gelégrodorna. Istället för gröna var de oranga och skulle smaka Mango. Jag älskar de gröna, när de är färska. Det är nånting med konsistensen. Idag när jag tog en av de oranga så blev det en besvikelse. Kände inte minsta gnutta smak av mango. Gin däremot! Inte gott i godis, det kan jag lova. Tallbarrsgroda, blä!

4 kommentarer:

Malin sa...

Ja de oranga är INTE goda. De gröna däremot e MUMS!

Mel__666 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mel__666 sa...

Usch! Lät inte alls gott ju :=(

Irre sa...

huga! måste ha varit en förödande upplevelse. :P O du. Till höger under "om mig" har ju faktiskt Siri rätt att bli reprenterad i boendet numera! Shape up! :)
Kommer du till mig den 22:a?

Kram