onsdag 19 augusti 2009

Dumma onda hals

Jag är uppe med tuppen. Sitter här med min kopp te. Min hals är helt trasig. Vill inte ligga däruppe o hosta o väcka alla. Siri har sovit själv i sin säng, sedan kl 23 igår kväll. 8 timmar senare känns detta i brösten kan jag säga!

Igår trodde L att jag suttit uppe HELA natten o druckit whiskey och rökt cigarr. Jag låter som en hes karl. Känner mig därefter oxå. Men det är bara halsen kvar. Jag verkar rätt frisk förövrigt.

Träffade mina kära bröder en sväng igår kväll. Axel frågade med frågande ögon om jag var nyvaken...?

3 kommentarer:

Jempan sa...

stackare! hoppas du mår bättre snart. Kanske ska jag skicka hem musfamiljen Axelsson till dig så kan de pyssla så du mår bra?

Li sa...

Krya på dig!

Mel__666 sa...

Krya på dig! Jobbigt o va sjuk när man har smått o tand om.