tisdag 18 augusti 2009

Fotriktiga skor

Yes, idag har det shoppats. Skor.

Efter morgonpromenixen åkte vi först till Nora, där jag sett att de hade Crocs Sassari. Detta såg jag för ett tag sedan när jag inte hade långt kvar av min graviditet. Ville inte köpa ett par då, ifall jag hade svullna fossingar. För de är inte billiga för att vara ett par högklackade plast badtofflor. Men de är sjukt sköna för att vara såpass höga klackar på. Svåra att få tag i oxå! Såg dom första gången i Thailand. Men köpte tyvärr inga. Sedan dess har jag ångrat mig och letat efter dom. Nu hoppas jag verkligen jag blir nöjd med mitt köp :) (Ville ha en storlek i mellan de som fanns, efter MYCKET om o men tog jag de större.)

Jag rattade bilen dit o hem. Larsa var livrädd där bak med Siri. Han tyckte det var lite väl mkt spaning in i andras trädgårdar med föjld av ryckningar i ratten när jag var påväg av vägen. Hävdar han. Jag hävdar att vägen gick så.....
Vi tog oss såklart en varsin Nora Glass när vi ändå var där :) Dagens smak var Päron Cognac. Mycket fin!

Efter Nora, blev det ett stopp hemma för lunch intagande. Därefter åkte vi vidare till Biltema och marieberg. provade ngr skor innan jag bestämmde mig för ett par som var sköna. De är inte snygga. Men kanske var de de minst fula?



Efter MB var vi förbi Carro, Victor och Cornelia i Kumla. Oscar var inte hemma då han hjälpte sin syster flytta till Grythyttan. Victor var så snäll o söt. Han är ju en vecka äldre än Siri, som förövrigt oxå var tyst, söt o snäll. Vi fick titta igenom Cornelias gamla kläder och fick med mig en stoor påse hem. Perfekt när man kan ärva små söta, rosa kläder =) Tack Carro! <3

3 kommentarer:

Li sa...

Joggingdojjorna tyckte jag var helt ok. Crocs är ju däremot förbjudet. Den här modellen var visserligen inte ful alls, men det är en ren principsak. Du skulle aldrig upplyst oss om att det var crocs så hade du säkert kommit undan.

Carro sa...

Så lite så =)
Tack för besöket i övrigt.
Vi får ses snart igen.

E-line sa...

Jag vet att de är förbjudet Li, men om Jempan får ha hatobjekt..... Det var ju en stor miss att berätta. Men jag kände mig bekväm att gå ut med den här informationen efter mycket grubblande :P