måndag 24 augusti 2009

Soliga måndag

Det har gått fin fint idag. Vi gick våran vanliga runda imorse, och har på eftermiddagen gjort grimarser till varann. När jag lagade mat satt Siri i babysittern, inte helt nöjd hela tiden. Tror hon blev arg för att det luktade mat. (och hon inte fick nån) När L kom hem och vi skulle äta var hon jättearg, skrek att hon ville ha smakisar redan nu vid 5 veckors ålder. Men där sa jag bestämt nej, nån måtta får det ju vara!

Hon log mot mig idag. Gullungen. L tyckte hon log mot honom i förrgår. Det går frammåt :)

Nu ligger de o vilar där uppe o jag ska ut o trimma lite till...

Imorrn blir det sen lunch med Limpan på Rosalies. På onsdag ska jag äntligen träffa mammorna. Nu har den sista bebisen tittat ut. Vi ska träffas hos L i Hovsta och gå en promenad och ha picknick nånstans :) Superspännande att få träffa Vincent, Einar, Emil och dess mammor oxå =)

2 kommentarer:

Jempan sa...

åh får jag följa med till rosalies? snälla, jag kan vara helt tyst om ni vill, bara jag får äta.

Mel__666 sa...

Jag ska oxå äta Lunch på Rosalies imorrn med Angela. Kanske ses vem vet =)