måndag 31 augusti 2009

(löp)skor

Alltså mina nya skor. De är alldelses underbara! Jag kan nästan gå hur långt som helst i dem. Har fått lite skav någon enstaka gång, men aldrig nått större så det blivit nån blåsa lr så. Perfekt!
Och på tal om löp så har safira börjat löpa. Igår. Hon är extra kelig och mysig. Hon har börjat sova under våran säng ibland ist för i hennes egen. Man kommer på henne ibland när hon sitter i ett hörn ellerunder nått bort, funderandes. Hon glömmer tid och rum. Deprimerad. Då kommer väl snart grannens golden Casper springande. Han brukar rymma när S (och andras tikar) löper.

Min klocka kom idag. Jag o Siri var o hämtade ut den på Coop. Jättefin är den. Mycket väl paketerad och i en söt liten ask i svart och silver. Måste in till stan o få den kortad ngr länkar bara. Passade på o gå o strosa lite inne på coopen när ändå Siri sov. Kom ut med en kasse som kostade 355 kr. Tyckte inte jag hade handlat nått.... Det tyckte tydligen inte kassören.

Nä, ut o rasta dom där sköna skorna igen =)

Inga kommentarer: