fredag 21 augusti 2009

Milstolpar

Ikväll ska jag o L ut o äta restaurang, utan Siri. Det ska bli himla trevligt! Hade kanske inte funderat på det själv förren min snälla svärmor erbjöd sig att vara barnvakt så vi kunde gå ut o äta. Detta var givetvis en plan från hennes sida, att få lite ensamtid med snuttan. Inte mig emot!
Tackade gladeligen ja till erbjudandet och nu har vi tillslut enats om en restaurang som vi skall gästa. Jag vill alltid till min favvo Coco Thai, men L vill aldrig. så det brukar alltid bli vår gemensamma favvo Efesos. Efter lite övertalning och en titt på deras meny (Eftersom han var orolig att det inte fanns annat än tapas på ett spanskt ställe) blir det alltså middag på Mingla ikväll. Där är det verkligen superfint, gott och glad o trevlig personal. Det gör att man vill dit igen.

Siri har idag 34 dagar gammal vänt sig om, från mage till rygg, själv! =)

2 kommentarer:

Jempan sa...

Oj redan! underbarn.

Li sa...

Way to go Siri!