fredag 28 augusti 2009

Bebisar överallt :)

Först och främst måste jag grattulera Jennie o Martin som fick ut sin "Lillgrisen" inatt. Grattis!!! Avslöjar inget mer än så.

Igår när vi var hos Crille o Monica, som vi inte träffats sen Siri kom p.g.a. sjukdom och semester. När vi satt i godanro o åt så fick jag berätta lite snabbt om min förlossning. Monica var nyfiken, hon är idag i v. 24. När jag nämde sugklockan, påpekade hon att det inte syndes på hennes huvud. Nä, sa jag, de drog bara en gång.... -Det gjorde dom ju inte, sa Larsa. Här sprack min berättelse, som jag berättat för alla. De drog tydligen flera ggr! Han förstod inte hur jag hade kunnat missa det. Nu när jag vet, så förstår jag inte heller. Jag var ju där o "räknade". Jaja, så med var tydligen jag..

Nu ska vi ut på promenad. Igår gick jag spåret med bärselen. Det gick så bra så jag gick på eftermiddagen oxå, plus en extrasväng för hon ändå sov... =)

Inga kommentarer: