onsdag 10 november 2010

Vad är det för dag idag?

Vad är det för dag idag? Jo, det är ingen vanlig dag för det är Larsas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!!!

Har inte nått datorn idag fören en snabbis nu. Måste ju ändå Kolla om jag fått några mail. Det blir såklart kaffe o tårta här ikväll o alla som vill komma o fira gamlingen är såklart välkomna!

Eftersom födelsedagsbarnet går upp så satans tidigt på mornarna så ville han inte ha frukost på sängen. Men jag gick upp innan kl 5 o gjorde en smaskig baguette, keffe o tände ett litet ljus som mötte honom i köket när han kom ner. Han tog med matsäcken i bilen o åt (antar jag) påväg till E-tuna. Jag var även ute i min tjusiga morgonrock inatt o skottade en liten gång upp till hans bil så han slapp pulsa.

Nu blir det lite matlagning innan det ska fikas.

Ska skicka in en bild från mobilen som jag tog imorse påväg till förskolan.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Larsa!!! Önskar Fam Hallin! Vi hade gärna kommit om vi hade haft en bil med vinterdäck och uppvevad bakruta...Hoppas din dag har varit kalasbra.

E-line sa...

Hög tid för vinterdäck nu och bakruta. Mer hög tid för bakruta kanske? ;)

Larsa tackar så mycket.