torsdag 15 oktober 2009

Underbar dag idag!

Om alla dagar kunde vara såhär =)

Jennie fråga om jag skulle med till Marieberg, och det skulle jag. Skulle ses där 10.30. Eftersom hon, liksom jag, är småbarnsförälder sköt hon fram det till kl 11 och dök upp kvart över. Det är bra svårt att vara i tid!

Strök runt med våra bebisar o vagnar där ett tag och timmarna bara flög förbi. Det blev snabbt eftermiddag och vi båda hade andra saker på schemat och skildes åt. Fast jag hittade grejjer till både mig och Siri var jag duktig o inte agerade.

Vi åkte hem till Linnea i Örnsro. Har inte hunnit träffas sen Siri var nån vecka gammal. Där blev det hinka kaffe klappa voffsing o höra hur hennes gravida syster, som kom på besök, mådde. Längtar inte direkt tillbaks till början av graviditeten när man mådde illa...

Vi avslutade kvällen med en härlig promenad längs svartån i kvällssolen. Bort till Rosta gärde o tillbaka på andra sidan. Supermysigt strök med ankor och bra gångväg hela vägen. Inte som här, där man nästan får kasta sig i diket ibland när det kommer massa bilar som ska samsas på vägen med oss.

Inga kommentarer: