måndag 5 oktober 2009

Helgen for snabbt iväg!

Vardagen kom tillbaka snabbt! Idag har jag tvättat, hängt, plockat ur diskmaskinen och lagat mat med Siri i bärselen. Det gick ganska bra. Man hamnar ju en bit ifrån köksbänkarna men med mina långa slanka armar så går det ju bra ;)

Idag kom Mormor Lena o hälsade på oss. Vi har flängt runt till bvc, hem till Bettan o Parvel o sen till Erik. Nu är hon på tjejkväll i Dunderängen. Jag passar på o ta igen mig lite med god mat. Snart ska jag ut me voffen o hämta posten, som jag inte hunnit än idag. L är i Jönköping, inatt oxå. Det är första natten han ligger borta på jobb sen hon kom. Siri verkade inte märka att han var borta. Somnade gott ändå.

Imorgon är det fullbokat på schemat igen. Ska med mormor o Siri till Sannamarken och sen till min moster i Askersund. Hennes man fyller 60, och det ska såklart firas!

Så ligger det till. Vad har ni för planer? Nån mer som ska på marken?

2 kommentarer:

Li sa...

Hade hon gått upp som hon skulle?

Imorgon har vi inte ett jota på schemat, så det visar sig vad vi hittar på. Gissar promenad kanske.

E-line sa...

Ja, nu hade hon gått upp bra igen. Vägde 5010 förra veckan.