fredag 9 oktober 2009

Fredagsfin

Babysången imorse blev inställd. Så vi från föräldragruppen samlade ihop oss ändå, här hos oss. Sen gick vi en sväng i höstvädret. Underbart!

Igår fick jag tummen ur o ringde en frisör. L lovade att komma hem lite tidigare idag för den ända tid som fanns var lite innan han slutat......... Nu är jag fin i håret! Provade ytterligare en av alla stadens frisörer, och jag är nog nöjdare än någonsin! Inte är det att håret är Extra snyggt, utan frisören var fantastiskt trevlig! Ska nog inte avslöja vart jag varit, då kanske ni tar alla hennes braiga tider! Som en fredag eftermiddagstid, som fanns att boka dagen innan :) Perfekt!

Efter jag varit hos frisören fick Rusta ett besök av mig. Eller "Ring o Rösta" som Parvel hade sagt. Där hittar man alltid massa fina saker. Kom hem med både gardiner, dukar och en hel del annat bra o ha grejjs. Eller som Larsa hade sagt "Skit!"

När jag kom hem blev det ännu en höstpromenad med svärmor, L, S & S. Sen när S nattats var det dags för middag. Min första mat idag. Hade helt glömt bort att äta. Brunch bjöd Marie på, på vår promenad; två hallongrottor. Mellanmål blev en lakritsrem i bilen... Nu festade vi loss med tacos, vin och choklad till Idol. Fin fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara tipsa om att Studio Green bjussar på vin på fredagar, om man nu skulle tycka om det? =)
/E

E-line sa...

Ooh, trevligt! =)