fredag 30 oktober 2009

Mysiga


Efter en mysig promenad i höstlöven o mörkret ville alla värma sina bitna kinderna (nej, vi blev inte ätna på av nått djur) framför brasan. Safira delar med sig av sin kudde, men skulle helst vilja ligga själv o vräka sig, när det är fredag o allt ;)

Efter att det blixtrat rakt i fejjan en gång för mkt fick Siri nog o gav mig fingret! Hon skulle veta hut!
Nu ligger de små o sover där uppe. Ja, Safira med. För hon följer alltid med upp när det är dags för Siri att nattas. Sen somnar hon, o när hon vaknar är vi inte kvar där uppe. Då kommer hon sakta nerstudsande för trappen med kinesögon o ruffsig päls o undrar vart vi tog vägen.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Haha! Bra bild!!
Hon kan den där Siri! Hårdrockstecken och ge folk fingret... Uj, uj uj....

Linda sa...

uh, inge vanlig fuck you heller, utan mera "Yo bitch, fuck off" neger-upp-o-ner-fucket? haha :D

Linda sa...

btw, tack rara du att du fråga om lördag, men jag ska bort på 60års firande, annars hade jag inte bangat!! Låter hur fint som helst! Men jag får snart schema, då jag fått "fast vik" på Ikea tills v.9, Så ni får fasiken planera en ny afton sen!!