torsdag 1 oktober 2009

8 år idag!

Idag har jag o Larsa varit tillsammans i hela 8 år! Det är ju ett halft liv. Jag kommer ihåg första gången jag fick syn på honom. Det var svinkallt ute. Vi hann inte prata med varandra då. Men eftersom vi hade gemensamma vänner så sågs vi snart igen. Jag flyttade in hos honom när jag var 17 år, och på den vägen är det. Då var vi ganska olika varandra. Nu är vi ett stabilt team som vet vad den andre tänker. Han är min bästa vän, min dotters pappa och Safiras favorit.

Tänk att det skulle ta så många år innan vi blev vuxna nog att skaffa barn. Att köpa hus och skaffa hund ihop är ett stort steg, men att vara förälder...! Nu kan vi nog inte bli mer vuxna. L går ju snart i pension, men jag har ju några år kvar ;)

Vi har firat i stillhet idag. Köpte underkläder och smycken till karln. Annars bestod firandet av en bytta spagetti o köttfärsås från i förrgår och en falukorvsmacka med ägg.... haha! Det blir mer fira av i helgen. Redan fredag imorgon, och Safira ska få bo hos G&C i helgen, då vi har annat för oss :)

3 kommentarer:

Li sa...

Grattis till er! Hoppas helgen blir toppen! Önskar utvärdering av hotellet sedan också.

Linn sa...

Grattis på er, om än en kvart i efterskott!

Jempan sa...

Stort grattis! you go team! Jag tror att ni kommer få en kalashelg! massa kramar till er//Team Hallin