måndag 19 oktober 2009

Ring o RUSTA!

Jag fick läsa tidningen idag i lugn o ro. Ja, nyss faktiskt. Där fick jag syn på en stor annons om att min favvo affär, Rusta, ska öppna i Marieberg om 3 dagar! Tjohoo! Känner på mig att den kommer vara ännu större och trevligare än den gamla på Aspholmen.

Rusta har nästan allt man behöver. Där skulle man bo. Larsa är galen på mig varje gång jag slinkit in på just den affären. Kallar alla mina diamanter och guldkorn för skit. Han är så vrong o illsk den där Larsa ibland. Förstår inte vad som är rätt o fel. Bra o dåligt =)

http://www.rusta.se/

2 kommentarer:

Mel__666 sa...

Har nog missat att Rusta ska öppna på marieberg. Tycker den som ligger på aspholmen e stökig inte alls trevlig o gå in i hoppas denna kommer se fräschare ut.

E-line sa...

Det hoppas jag med! Vi får nog se imorrn, om jag tar mig iväg... :)