tisdag 27 oktober 2009

Gardinfunderingar

Jag råkade ju byta gardiner för ngr veckor sedan. Ska jag hasta upp halloweengardinerna, för att om en månad byta ut dom till julens? (Linn: Kulgardinerna, du vet) Verkar som det inte blir några oranga gardiner iår...

Hur ofta byter ni gardiner?
Jag vet ju att det är många som inte gör´t alls.... ingen nämnd, ingen glömd ;)

Jag vet ju även att det är många som läser på bloggen utan att kommentera. Här är ett bra tillfälle att börja! Alla får läsa, och vore kul om jag visste vilka ni var =)

7 kommentarer:

Linn sa...

Jag kör med upplägget INGA gardiner. Kommer inte heller att skaffa, jag tycker det funkar utan och blir ljust och fint. :)

Anonym sa...

Jag tycker du skall byta gardiner ofta...då kan vi ju komma och kolla om det ser bra ut och få en chans att avnjuta en lika god pot.gratäng och inbakad fläskfile igen, den var bara så god men jag läste på din blogg att du satt i mycket grädde hmm :)

Linn sa...

Jag kan dock överväga gardinbyte om du visar var man köper de där kul gardinerna...

Jempan sa...

Hej! jag läser din blogg dagligen om du inte visste det ;)
Jag byer gardiner ytterst sällan, en gång per år och fönster, dock inte samtidigt utan när jag hittar gardiner jag gillar och vill sätta upp.

Linda sa...

OM jag byter gardiner, så blir de endast till jul.. hehe.. finns juh dom *hostsvärföräldrar* som byter varje gång nåt är.. jul, påsk, halloween, sommar.vinter.. gaah! hehe =)
ps, jag läser då alla era bloggar vaarje dag, vare sig den e uppdaterad elelr inte, haha!

Emmah sa...

orka!!
nej de som sitter de får sitta tills man tröttnar... som jag iofs gjort nu när de suttit uppe i ett år.
kanske ska passa på att måla om vardagsrummet oxå när man ändå ska sätta upp nya gardiner?

E-line sa...

Tack för alla kloka kommentarer.

Linn: om du inte hittar de där kuliga gardinerna så passar det bra att itne ha några i dina enorma fönster.

Anonym: Ni får komma o inspektera ändå :) När ni vill!

Tror vi kommit fram till att julgardinerna är de viktigaste, förutom de vanliga som hänger resten av året.