måndag 19 oktober 2009

Blandat

Helgen har bjudit på mycket kul! Idag har vi farit runt till diverse släktingar, gått promenad på väster och kört hem bakfulla vänner som inte hamnat i sina egna sängar under natten/morgonen.

Jag fastnade i traderaträsken. Allt kostar ju bara en krona ;) Så det gäller ju att hänga med! :D

Men nu blire sängen så vi (jag) orkar med öppenförskola imorrn!

Imorrn är det även 3-mån kontroll av liten Siri samt vaccination.
Har köpt hem alvedon i flera former ifall det skulle behövas. Har ni andra tips?

5 kommentarer:

Li sa...

Nej, Alvedon borde räcka. Förhoppningsvis reagerar hon inte alls så ni slipper gnällig bebis. Håller tummarna för att det går bra.

E-line sa...

Ja, hoppas det. Annars är jag ju van att ha en gnällig bebis, så ska nog gå bra.

Mel__666 sa...

Tradera e farligt hihihi man kan lätt bli beroende ;)
Fast man har gjort många bra fynd på tradera . Mest på barnkläder kul när man kan fynda jätte packet med nya kläder för ngr hundra lappar =)

Emmah sa...

jag har hört att man inte ska ge små barn alvedon när de precis fått vaccinationsspruta eller liknande.
att det kan försämra effekten.

men vad vet jag? :)

E-line sa...

Jo, Emmah det stämmer. Eller ny forskning visade väl på det. Så vi gav inget i förebyggande syfte och hon behövde inget heller, än ;)