torsdag 29 oktober 2009

Förbereder

Det är ju nånting stort på gång!

Vi ska samlas några tjejer och äta en god middag på en trevlig restaurang för att sedan ta oss ut i krogsvängen. Det är ett år sedan jag befann mig där. Tjaa, jag var på puben några gånger i somras, men nått intag av alkohol var det ju inte tal om. Det var trevligt ändå, i rätt sällskap.

Siri somnar så sött på kvällarna med Larsa så det är inget problem. Jag har varit redo för det här ett tag nu och äntligen ska det ske!

Men nu måste man förbereda sig. Man vill ju vara på topp. Det är så mkt roligare att klä upp sig nuförtiden när man inte gör det så ofta. Byta ut vardagssmyckena och vardagsskorna. Hårinpackningen är gjord. Ska man ta sig tid att sola innan helgen? Letade kläder i garderoben imorse. Inte mycket som sitter bra.... var ute på vinden o tog fram en låda kläder som var för små o för stora. Nu var en del lagom. Mina "smaljeans" t.ex. kanske ska de få följa med ut på krogen? =)

2 kommentarer:

Jempan sa...

grattis! smaljeansen. wow, jag är impad och avundsjuk. ja visst är det roligare att göra sig iordning nu, jag planerar redan hår och klädwer inför lördag. men jag ska inte med på krogen sen, men det blir kul ändå.

Jempan sa...

klädwer? hehehe