söndag 11 oktober 2009

Det var två bagare och en smet...


Siri ville ut o resa häromdagen... Hittade henne såhär ;)



Trots order om bildlösa inlägg idag så bestämde jag mig för att den här bilden var så fin så den fick vara med. + att den är lite suddig så man inte riktigt ser. Säg till om den väcker anstöt så tar jag genast bort den!


Vi fick besök av Jennie, Martin o lilla Eilie som börjat växa ur kläder, redan! Vi gick en riktigt mysig höstpromenad i eftermiddagssolen, häromkring. Jennie stannade upp, och tvingade oss andra o stanna, fort, så hon fick ta kort på lite is. Knäppgök =) Det har självfallet skvallrats en hel del, och fikats. Jättetrevlig dag! Det var länge sedan vi sågs.


Nu på kvällningen har vi haft Togge o Carro här. Det kom fram att C inte kunde ha ägg hemma, för då bakade hon kladdkaka. Men åt upp den innan hon hann grädda den = ingen kladdkaka. Hahah, så var det tydligen med alla degar/smetar hon gjorde! Och jag håller med. Deg o smet är ju bland det godaste här i livet! Själv är jag ju inne i en choklad period... men eftersom jag går så mkt så känner jag ingen större ångest över det. Det brukar ju över :)

3 kommentarer:

Jempan sa...

Klart att bilden ska vara kvar. Ser/är lite rund och go ut, det är lurre. Tack för idag. kramar från oss.

Jempan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
E-line sa...

Vad bra. Tack själva! :)