lördag 24 oktober 2009

Ommöblering

Jag blir galen när jag inte får förändra/förnya i mitt hem. Det brukar oftast handla om ommöbleringar och nymålningar. Speciellt när L ligger ute på jobb = rastlös tant hemma.

Det har inte hänt så mycket här hemma nu på ett tag tycker jag. Det beror på att tiden som fanns i överflöd har helt enkelt blivit en bristvara.

Idag har vi slängt ut vår gamla sänggavel. Det var en himmelsäng innan vi flyttade hit o tappade bort en liten viktig bit i flytten. Satte på enkla träben på åbäket ist. i väntan på en massa andra viktiga beslut. När vi ändå var i farten lyckades jag övertala L om att möblera om! :)

Det positiva med det hela är att det blev väldigt mkt mer golvyta.

Negativ bieffekt är en gigantisk repa som blev i golvet efter en tung möbel... :(

Inga kommentarer: