torsdag 22 oktober 2009

Helg redan imorrnbitti! :D

Nä, premiären av nya Rusta affären var sådär.... Men det fanns mkt folk att trängas med. Det blev inga superklipp inhandlat eftersom de var snåla med pangerbjudanden. de bjöd iaf på citronkarameller, men det är ju ingenting för mig, nuförtiden :(

Kollade en snabbis inne på Babyproffsen då Jennie blev en halvtimme sen... Sen provade jag alla stövlar Skopunkten hade i butiken. Endel var himla fina! Men då var de mindre sköna och tvärtom! Blev inget köp helt enkelt. Fortsätter sökandet efter några fina och gärna höga stövlar, med lagon klack. Nån några detaljer är ett plus och svarta till färgen är ett måste. Det var väl inte så många krav?! Just det, priset ska vara överkomligt oxå ;)

Efter vi gjort Ikea (vissa saker blev billigare än man kunnat ana, Jennie! :P ) åkte vi hem till J&E för bebismys o fika. Efter 1,5 glas kaffe ringde Jennies mobil. det var tandläkaren som undrade var hon höll hus..... Jennie var påklädd o utanför ytterdörren på några sekunder. Där satt vi; Eilie, Siri och jag. De var lugna o snälla hela tiden, tur :) Att ha tvillingar måste vara slitigt...!

Nu på kvällen kom Larsa hem, det var skönt. Han fick äran att lägga den dödströtta Siri idag, så fick jag packa upp mina nyinhandladde saker. Han är förövrigt ledig imorrn för de jobbade på så bra! Synd att det inte är nån babysång imorrn så han kunde följt med o se alla :) Han verkade inte butter över det...

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Jempan sa...

Provningen av alla jäkla stövlar var ett hårt straff för min sena ankomst ;)