söndag 12 juli 2009

Zingo blir bra!

Jag har ju skrivit tidigare om när vi beställde dricka till maten på Coco Thai förra sommaren. Jag beställde fanta men servitrisen som inte var född i detta land sa; Zingo blir bra! Jennie beställde Cola. Servitrisen; Pepsi blir bra!

I fredags hände det igen. Denna gång på Strömpis. Servitrisen var ung, blond o svensk. Vi beställde mat o dryck. Denna gång beställde jag 7up och de andra diverse ölsorter. När hon kom ut med drickat hade hon med sig en Zingo och en massa öl.

Vad är det med servitriser?? Varför vill dom att jag ska dricka Zingo hela tiden?! ;)

Hon fick snällt gå o hämta min 7up....

2 kommentarer:

Jempan sa...

Du kanske ser ut som en som verkligen diggar Zingo. Bra att du skickade tikllbaka henne efter rätt dricka, jag skulle fegt ha slurpat på min zingo och drömt om 7up.

Li sa...

Visst inte bara jag som börjat säga ifrån om sådant ser jag. You go girl!