lördag 11 juli 2009

BF Idag

Ja, idag är det beräknad förlossning för mig. Men det kommer med största säkerhet inte hinna titta ut nån innan det här dygnet är slut. Även om det skulle sätta igång Nu.

Det absolut vanligaste verkar ju vara att det startar på natten. Varje morgon när jag vaknar o upptäcker att det Är morgon igen och att jag fortfarande är En blir jag en liten smula besviken.
Samtidigt njuter jag lite av de sista dagarna. Blandade känslor alltså.

Carro o Oscar fick en liten son inatt. Victor. Cornelias lillebror. Grattis till er igen!! =)

Jag ska sätta mig brevid L, framför kaminen o fundera på det här med barnförsäkring.....

2 kommentarer:

Mel__666 sa...

Passa på o sov ut dom sista dagarna nu innan bebben tittar ut sen vet man ju aldrig när man får riktig sömn igen .

E-line sa...

Tack, jag ska försöka...