onsdag 15 juli 2009

Hjälplös

Tror jag har provat allt nu. Har t.ex. ätit en hel massa rå ananas till jag inte fick i mig mer. Kanel skulle oxå kunna få igång nått, så det åt jag. Kanelbullar, fattiga riddare med x-tra kanel och kanelte. Inget. Har gått lååånga promenader. Så långa att jag hunnit få både 3 och 4 regnskurar på mig. Sprungit i trappor och diverse andra fysiska aktiviteter, men utan resultat.

Jaaa, Li, jag vet att det inte finns någon forskning på att nånting skulle kunna sätta igång en förlossning. Men det var absolut värt att prova. Det kanske funkar ibland och på vissa? :)
Ska absolut prova om det blir någon nästagång oxå!

Det ända som kvarstår skulle väl vara att ryka ut skrutten. Får se om jag måste gå så långt ;)

Nu ska här målas, badas och sedan bjuds det på mat hos pappa.

6 kommentarer:

Li sa...

Jodå, det finns det visst. Det enda som har någon som helst vetenskaplig grund för att få ut bebisen är dock att vila. De flesta förlossningar startar ju på natten eftersom det frigörs något typ av hormon när man sover. Fast det har du förhoppningsvis redan testat, typ varje natt :)
Bra att du håller igång om du orkar det och inte får ont. Då får du kanske lite annat att tänka på. Bebisen kommer när den är redo tror jag, så om du tänker att "om den inte kommer idag, så är det nog för att den behöver en dag till på sig" så blir det kanske lite lättare. Att man väntar för bebisens skull liksom..

Malin sa...

Jag väntar med spänning! =D

Mel__666 sa...

Testat putsa fönster ? har man ju hört att folk gjort o vattnet har gått ;)

Lidonia sa...

Dansa linedance det fick igång det fiint =)

E-line sa...

Putsa fönster är oxå gjort. Linedance liknar jag med alla andra aktiviteter.... Och vilar gör jag på nätterna, ja :) Ska alltså inte tänka varje morgon; Nähä, inatt startade det inte heller. Utan; Den behöver en dag till på sig =)

Linda sa...

Det kommer gå strålande när det väl är dags! Friskare bebis får du ialf! hihi, håller tummar!!