tisdag 7 juli 2009

Blivande mammor

Nu har jag kommit hem från stan. Blev nästan en heldag. Bara parkeringen gick nästan på 100 spänn! Tur man samlar på småpengar i bilen :)

Det var väldiga reor i alla affärer. Så det blev båda kläder till mig o bebisen. Krämer, schampon, inredning, smycken, ja allt möjligt fick följa med hem idag :)

Sen träffades vi hela mammgänget. En sista gång innan våra beräknade datum. Vi var 5 magar på stan. Folk tittar kan jag säga. Vi tog en sväng inne på Lindex innan vi tog oss till Creperiet igen. Inne på Lindex gjorde vi amningsBHhyllan och bebisreaställen. Jag hittade en söt body med lite hårdrocksinslag och bebis inslag på. Ja, det låter märkligt, jagvet.

Efter vår lunch blev det som vanligt lite frosseri i glass. Smakade en god glasskula med valnöt o siraps smak. Den var fin den!
Här är vi hela gänget! Melinda, Johanna, Marie och Linda.
Nu ska jag sätta på kaffe för Parvel, Bettan o Charlie är påväg hit.

Inga kommentarer: