måndag 27 juli 2009

Inatt vs. alla andra nätter

Inatt hände något. Siri sov nöjt i stort sett hela natten. Det var mer än underbart att vakna av sig självt. Det blev ett stopp i nattsömnen. Kl 5 var jag uppe, Siri vaknade med o fick sig ett blöjbyte o lite käk. Hon somnade om hyffsat snabbt. Lovely!

Vi gjorde en del saker annorlunda, under dagen, kvällen och natten, i hopp om detta. det verkar ha fungerat :) eller så var det bara en lyckonatt. För hon sov ju som vanligt HELA dagen. Ute på Ikea, (Ja, Linda vi var där igår o såg inte till dig!) Chilli och en eftermiddag hos pappa med god mat och en rundvandring i trädgården för att kolla på alla växter. Fick i mig en o annan jordgubbe, smakade även på mullbären och pepparmintsmyntan. Vindruvorna kommer i stoora klasar, änsålänge är de inte ätbara, men de är stora som 10 öringar redan.

Nu ska jag lägga in alla bilder från kameran. Det har tagits 100 tals bilder senaste veckan..............

2 kommentarer:

Li sa...

Gud så skönt att hon sov hela natten i stort sett, hoppas det håller i sig. Du kommer väl lägga upp några av bilderna också va? Nyfiken i en strut(jag) vill ju se allt såklart.

Linda sa...

åååh vafan!! haha.. jag skulle vara ledig idag.. så blev jag dyngsjuk.. och sen ringde jobbet o grät nästan efter mig, så jag fick åka o jobba ialf.. då var kl.14.. BUUH!! hehe.. Du får allt fråga mig nästa gång!! *hytta
med näven* hehe