torsdag 9 juli 2009

Ge mig sol TACK

Idag skolkar Larsa. De blev klara på stället de var på o fick inte komma till Ericsson förren på fredag. Så då blev det en dag "över".

Synd bara att det är riktigt skit väder! Tänte vi skulle åka ut till Ässundet o käka räkmacka till frukost. Men så blev det ju inte. Inte heller något sommarstugebesök i sånt här väder, fast Larsas syster Mia m. barn är där. De var tydligen vilda, innomhus, och skulle åka o o titta på några djur....

Vad finns det kvar att göra? Jag vill kolla in en ny affär på Holmen och köpa större minneskort till kameran. Så, shopping it is...

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hej grannen!!
Dubbelvagnsmamman i det gröna-vibygger-ut-huset längst bort i byn här!!
Hittade din blogg för ett tag sen och har sett att du har bf 10/7. På morgonprommenaden idag blev jag nostalgisk och trodde ni åkt in! Ingen Audi och jobbarbilen hemma mitt i veckan... Men inte då... Väntar med spänning! Om du har lust så kan vi ordna en fika nån dag om du får bebisabstinens!! Det är ju när att prommenixa hit. Gillar din blogg!! //
Susanne

E-line sa...

Vad roligt att du hittat hit! Nej ingen bebis här än, bara rent lateri/skolk. Bf är egentligen den 11:e. Men tycker ju att det är dags, nu! Vore trevligt med en fika nån dag. Går ju ändå förbi varandra nästan dagligen. Ska kika in på din blogg ikväll. Spännande! Nu måste jag avsluta bullbaket....!!

Jempan sa...

Åh du som hatar att shoppa ;P