onsdag 2 september 2009

Vill ha tre händer

Nuförtiden sitter jag mest vid datorn när jag ammar. Amma gör jag såklart i en skön ställning tillbakalutad i soffan, med musen i den handen som inte håller i bebis. Man klarar sig bra långt på att bara ha tillgång till musen. Jag har störtkoll på vad som händer runt omkring mig. Läser andras bloggar, nyheter och senaste händelserna på FB. Ibland när nått är galet roligt och jag vill kommentera, men det räcker inte mina händer till. Plus att hon tappar taget om jag lutar mig ända fram till tangentbordet. Därav är det lite kommentarer från mig, nuförtiden.

Bjuder på en bild från gårdagen i gröngräset.
* * * * * Bjöd även på inlägget ovan, om man nu vill läsa det från den snuskiga sidan. Detta var såklart inget som reflekterades i min mammahjärna när jag skrev det, så jag tänker itne ändra på det :P * * * * *





Nu ska jag skölja ur håret från kemikalier.

4 kommentarer:

Mel__666 sa...

Oh hon är så söt den lilla =) Nästan så man blir sugen på o skaffa en liten till =)

Li sa...

Safira ser nästan ut som en varg i den där vinkeln... ligger och vaktar på sin lillasyster, gullrumpan. Man kan inte tro att det var så fint väder igår om man tittar ut genom fönstret nu. Årets ösregn.

Anonym sa...

Är det du eller Larsa som skrivit detta. Du måste tänka på hur du uttrycker dig, vissa ord betyder fler saker än en och i detta sken kan detta inlägg vara lite speciell....,låt larsa läsa..

E-line sa...

Haha, det har du så rätt i. MEN det beror på vilken fantasi man har oxå. Förstår att du vill vara anonym här, C ;)