onsdag 23 september 2009

Apotek o getingar

Var på förskolan i Ervalla imorse. Det var riktigt många barn där idag, och vi fick pyssla lite. Kul! När vi skulle åka hem var lilla Siri trött. Somnade på stört i bilen. Perfekt, för jag skulle åka till Frövi innan vi skulle hem. De har ju ett Apotek där med, som provades. Det var inte stort, och det mesta fick man köpa över disk. Men personalen där känner inte igen mig, än :)

Btw så kom det INGA getingar inatt. Vi släckte alla lampor ute och det gjorde tydligen susen! Jag var uppe tidigs som attan o smög ner o ut o kollade. Inget. Kan mitt problem ha flyttat till en annan lampa? Hos grannen? Konstigt! De kom på en natt o försvann 3 nätter senare? Hoppas det håller sig såhär!

1 kommentar:

Grannen sa...

Då sms:ar jag alltså dig nästa gång vi behöver köpa med nått från Apoteket... Stor risk att du ska dit närmsta tiden... Haha! Eller så kan du kolla med mig. Har oxå en tendens att gå in utan att behöva nått. Går ett varv och lämnar stället några hundra fattigare... Vi är ganska lika på många punkter... Kul!! Hörs & ses!!