lördag 5 september 2009

Mat o loppis

Igår kväll var vi bjudna ut till Skogstorp på grillning o ölning. Det var som vanligt underbart gott. Det blev grillspjut med extra grillolja och grillad med rökspån. Detta gav fantasktisk fin smak. Till detta var det små potäter i ugn, sallad och en massa såser o geggor. Mums! :)

Ninja hade fullt upp med lilla Safira som löper... Han hjälpte henne med hennes hygien där nere/bak. Snäll är han. Parvel o Bettan kom med nyheter oxå. Ja, nu är ni nyfikna va!



Idag har jag varit runt på hälften av alla loppmarknader här omkring. Jag åkte till 4 st. Hittade bara småsaker. Lite bebiskläder, ljusfat och en liten fin silversked till D-dropparna. Det är även en mässa några kilometer förbi oss, där jag åkte igenom. Det var folk överallt. De hade förvandlar 2-3 gärden till parkering. Och det var fullt. Polis fanns på plats, samt P-vakter. De hade även en helikopter man kunde ta sig en sväng om i. Jag blev sugen....

3 kommentarer:

Li sa...

Ja gud så nyfiken jag blev! Sääääg!

Li sa...

Ja gud så nyfiken jag blev! Sääääg!

Linnéa sa...

jag vet jag vet jag vet !!! när två blir tre mohahaha ;P ni tänker säkert fel nu men ändå så säger jag rätt =D