lördag 19 september 2009

LL, Lugn Lördag

Jag hann inte jättelångt med bygget. Det var nån som var sur idag... Men när L kom hem så kom jag en bit till. Får se om jag blir klar innan helgen är slut iaf. Det ser lovande ut! Men som vanligt har jag inte sågat rakt nånstans....


Vem vill inte ha en sån här overall o krypa in i?!
Fick besök av Gunilla o Conny ikväll. G skämde bort Siri med massa nya fina kläder och C pillade i Safira lite gottgott. Alla nöjda, alla glada. Vi med, eftersom Siri somnade in av allt farmormys. Hon har varit hopplös idag. Det har bubblat i magen...
Vi pratade lite om spelberoende och en av oss associerade till trisslotter. Haha! Kan se mig en speltorsk framför mig.... Skrapa! Skrapa! Skrapa! Fort, fort, fort! Vinna? Vinna? Vinna?

2 kommentarer:

Jempan sa...

vad är ni rädda för på den översta bilden?

E-line sa...

älvor, med bark på ryggen och huggtänder!