onsdag 16 februari 2011

Virrigt!!

Just nu är det bara kul att lämna Siri på dagis. Hon är glad varje gång o tycker det är så fantastiskt kul där! Igår sov hon en hel timme oxå och det gjorde susen på eftermiddagshumöret. Bara massa bra med dagis :)

Själv har jag alltid fullt upp in i det sista, så jag nästan blir sen till hämtning. Förstår inte hur mycket det finns att göra. Och när jag är påväg att göra nånting så kommer jag aldrig dit för jag går förbi andra saker som jag börjar plocka o ordna med istället. Blir galen på mig själv ibland!!  Idag hade jag packat upp alla matvaror som jag handlat på köksbänken och skulle börja med att ställa in frys o kyl varor. Plötsligt står jag i badrummet och packar upp blöjor och lägger upp frukten i fruktfatet. Då får jag avbryta mig för att kyl o frys måste göras först o Sen gå tillbaka till det andra, men då har jag redan börjat lägga in liberokoderna på liberos hemsida och läsa gårdagens reklam för att kunna slänga den.....

Nu är matpackningen klar, och middagen planerad. Men jag skulle ju upp o såga i barnkammaren! Ieftermiddag ska L komma hem med gips. Oj, och jag glömde köpa spackel o nya lister....

Inga kommentarer: