onsdag 2 februari 2011

Halv åtta hos Hallins?

Det har bjudits på finmiddag i Kumla ikväll, och vi var där! =)  3 rätters o allt. Gott gotti gott gott. Tyvärr var jag fortfarande ganska mätt efter min lilla nätta lunch på Svampens kebab.....Men Siri åt för två, som vanligt, så det var ingen fara på taken!  Flickorna lekte mest hela tiden. Körde varandra i gåvagnen, lagade mat åt varandra och  kramades imellanåt. Så kul att se dem leka själva :)

Imorgon ska jag till barnmorskan helt själv. Hoppas det är nått slags blodprov så Siri slipper vara med om det igen. Och det har lite blivit som en utmaning varje gång jag ska ta sprutor. Kommer jag klara det utan att svimma?! Innerst inne hoppas jag nog ändå på att det bara är mäta mage dags.

Jag ska även köpa med nån slags slingningsförpackning hem o försöka få till nått snyggt i håret. Har aldrig slingar förut så kan bli intressant. Tips o råd tas tacksamt emot!

Inga kommentarer: