lördag 5 februari 2011

Loppisfyndat

Håret såg skrämmande randigt ut, tills det torkade och föll fint. Jag är nöjd! :)  Och frisören jag var på loppis med idag godkände det. Det här kan jag göra fler gånger :)

På loppisen fyndades det i massor. En stor giraff till Siri för ynka 6 kr, täckbyxor för 20, snygga jeans från H&M för 10 och en hel del bodysar i stlk 62-68 till bebisen. Kommer ihåg hur ofta bajjet läckte ur blöjan o ut på kläderna med Siri, så är lika bra att gardera sig från början.

En mycket trevlig förmiddag har jag haft! När jag kom hem stod maten på bordet o de andra slevade i sig sina sista tuggor innan kaffet o krämbullen. Nu blir det lite siesta  ;P

2 kommentarer:

Susanne sa...

Men du!!
Vad är detta??

http://na.se/nyheter/orebro/1.1092709-folkmassa-valde-in-i-second-handbutik

Har VI missat en så butiksöppning??
Och var ligger den egentligen??


O tack för ditt trevliga sällskap idag!!

Anonym sa...

Åhå! Har den redan öppnat?! Jag har läst och hört att den skulle öppna men att det var så nära till det! den ligger bortåt Lek & Bus. Hur kunde vi missa?? Har inte ni NA?!

Tack själv, många bra fynd! Jag har värvar Carro till nästa gång ;)

/E