måndag 21 februari 2011

Testing!


Trött på att inte få bildblogga bestämde jag mig för att ta tag i problemet. Till min förvåning hade google gjort om lite så man förstod och kunde betala in de ynka dollarna för att få använda bilder igen. 6,25 dollar senare får jag lägga ut bilder igen! :)

Testbilden är från härom morgonen när Siri druckigt blåbär/hallon yogurt, och sedan vänt på glaset o druckit mer = yogurt långt upp i pannan.

Idag har vi endel på schemat. Siri ska till dagis vid lunch och jag ska på möte på ams. Det står inte vad det är lr hur länge det håller på. Men det står med fet stil att det är ett obligatoriskt möte!!  Det är tydligen det viktigaste..... Som vanligt ser det mer ut som ett hot än en inbjudan till någon positivt. Nötter! 

Bebisen har sparkat nästan hela natten och i brist på sömn har jag rört mig endel.... så mkt att L drog. Han gick ner o la sig för att kunna somna stackarn. Men han hade sovmorgon idag. 

Vagnen anlände imorse och jag ska genast mobilblogga in den så ni får se!

Glad måndag!

Inga kommentarer: