fredag 11 februari 2011

MER snö alltså..

Inte nog med snön som kom igår. Idag fortsätter eländet.... Larsa gör sin sista dag i E-tuna idag så han blir nog glad att slippa åka dit i snöstorm. Jag orkar inte skotta, men jag orkar heller inte se all snö o önska att den vore borta. så har varit ute o skottat det viktigaste. Små gångar till o runt bilen, ner till vägen så man kan hämta posten o resa upp sop och kompostkärl som välter varje gång plogbilen kommer (ja, det är ju inte så ofta som den behagar att åka förbi...)  Brevbäraren kom när jag var nere vid vägen o skottade. Han fick parkera sin bil mitt i vägen o pulsa fram till postlådorna. Stackarn! När får han sluta ikväll?? Jag tänker dock inte skotta där, det är alldeles för mycket, och dessutom inte vår tomt  :P

Ikväll ska vi till Kilsbergen aka kroppsdelarnas land. Mor o A har hyrt en stuga där över helgen och ikväll ska vi prova restaurangens Hot Stone Buffé. Blir intressant, återkommer med recention! Har bakat banan/choklad muffins som blev perfekt kletiga som vi får kalasa på i stugan efter middagen.

Inga kommentarer: