lördag 26 februari 2011

Erbjudande!



En vän till mig var på "modell för en dag" när de var i Örebro på tour sist. Idag ringde de mig därifrån o bjöd in mig och 3 vänner på samma grejj. Ni har ju alla sett bilderna på facebook o de är ju riktigt fina!

Jag hakade såklart på eftersom jag hade blivit inbjuden så kostade det gratis för mig och vännerna.

De kommer make:a oss och ta fina bilder (ca 60-70st/pers) där vi är med och väljer bakgrund, poser o.s.v. Fotograferna ställer oss såklart i våra finaste vinklar oxå och kommer med förslag. Vi ska ha med oss minst 3 ombyten med kläder/skor/acessoarer. Håret fixar de inte men där kommer att finnas alla produkter som kan tänkas behövas och plattänger o locktänger så bara att fixa hur man vill ha det på plats.

Detta kommer att ske på Scandic Grand City, söndagen den 6:e mars, kl 15:45.

De kommer bjuda på snacks och tilltugg och vi skulle räkna med att det tar ca 4 timmar.

Så, vilka vill med???? Jag får som sagt bjuda med mig 3 kompisar. Kanske 4....

Det kostar ingenting för någon av oss och vi förpliktar oss inte till något. Vill man sen köpa bilder eller smink så får man givetvis. Bilderna levereras på CD skiva, direkt på plats.

Läs mer här:
http://thestudio.se/modell/din-dag

7 kommentarer:

Emmah sa...

haha...

nästa gång någon ringer mig från the studio kommer jag skicka dem en brevbomb!
vet inte hur många av mina vänner som vart där o fotat sig o sen lämnat mitt nummer...!!
nu ska du inte vara busig o leta upp mitt nummer o lämna dem ;)

hoppas du blir nöjd med bilderna ;P

Jempan sa...

Jag vill med!!!

Anonym sa...

Och hur tänkte du?? Höggravid eller nyförlöst?? :P

E-line sa...

Emma: Det verkar ju vara en rolig grejj! Men vill man inte så behöver man inte.

Jennie: Du är medräknad! =)

Anonym: Nyförlöst lär jag ju inte vara eftersom det Då är tre veckor kvar till bf. Och vad gör det om jag är höggravid lr nyförlöst, jag är ju lika vacker hursom :P

Emmah sa...

Lite coolt dock att göra det höggravid! :)

Li sa...

Då vill jag också! Får vi ta bilder ihop? För då blir det extra roligt. Limpan måste med tycker jag.

Linn sa...

Jag är med om ni andra tre är det. Inte sugen på att bli fotograferad bland 70 andra, men det får jag stå ut med om jag får fina kort på oss 4 ihop! :) Vilken tid är det som gäller?