torsdag 17 februari 2011

Blod

Blodprovet imorse gick toppen. Försökte inte spela tuff (sitta upp) utan la mig på en gång :)  Jag var verkligen där i tid! 45 min innan min tid, men ville inte åka hem mellan dagislämning o blodlämning. Larsa trodde jag hade tänkt ta igen all tid som jag brukar vara sen dit....  I väntrummet träffade jag M och lilla Moa. Och jag fick barnvakta henne inte mindre än två gånger innan det var min tur. Skönt för M som fick ta cellprov utan liten tjej på golvet brevid! Själv behövde jag inte göra så mycket då Moa krypit ner o satt sig i Duplolådan o var nöjd där, lääänge!  :)

Slank in på Lillåns Konditori påvägen hem. Fick med mig två super gulliga hjärtebakelser som jag mobilbloggade in förut men jag får inte lägga in bilder från mobilen heller längre. Börjar bli väldigt tröttsamt det här.

Imorgon är det fredag igen och vi har inga planer! Ska börja moronen med att ta in lill tjejej till min säng o mysa framför nyhetsmorgon. Sen får vi göra precis vad vi vill!

Inga kommentarer: