lördag 1 januari 2011

Mormor 80år!!



Här är en bild från tolvslaget över Hovsta. Det smällde rejält!

Larsas mormor fyller år på självaste Nyårsdagen. Iår var det inte mindre än 80 år som fylldes! det firade vi med pompa o ståt ;)  Här är lite bilder:

Skål!

Gött! sa Siri... (och vi andra)

Hon hade inte väntat sig en plattTV

Siri ligger i soffan o jäser ;)

Ser till så gammelmormors gamla docka får i sig lite julknäcke.


Här var det tydligen slut på bildplats för mig. Bloggen säger att jag använt mitt utrymme och får isf. KÖPA mer. Aldrig! Får se om jag kan hitta någon annan lösning på det här tråkiga problemet. Någon som har varit med om det??

1 kommentar:

Li sa...

Oj, ska det hålla på och kosta pengar efter ett tag alltså? Jävla skit. Måste genast kolla hur mycket jag har kvar. Informera gärna om du hittar en lösning på det hela.