söndag 2 januari 2011

Bra deal!

Jag schasade iväg Larsa o Siri till macken o mataffären. Lufttrycket i däcken är inget för mig. Jag tror bara de ska sprängas.... Ifred fick jag plocka ordning lite på Siris rum, bädda rent i sängen o ta ett varmt bubbelbad med levande ljus omkring mig. Siri blev lite sur över att mamma låg i badet o inte hon när hon kom hem. Men då var det redan över läggdags o hon pep iväg till sängen istället. När jag klev ur badet var maten precis klar. Underbart. Ingen lyx mat direkt, men L blev tydligen galet sugen på köttbullar i affären så.... Skönt att han fått matlusten tillbaka!

Igår tittade vi på film. En väldigt väldigt bra film!  RED, hette den och vi rekommenderar den till samtliga. Bruce´an spelade huvudrollen o såg fräschare ut än någonsin =)  Nu blir det mer film, The Town ligger på burken o väntar. Recension kommer kanske imorrn ;)

Inga kommentarer: