fredag 21 januari 2011

Mer idag!

Att mobilblogga fungerar ju kockrent men vissa månader när jag gjort det mycket syns det ganska bra på mobilräkningen, så försöker avstå om jag ändå har tillgång till datorn. Nu har det ju inte fungerat med bilder och det är så tråkigt att blogga utan bild! Hade inte tänkt betala något extra för att få bildblogga men igår kollade ju upp det ändå :)  7dollar/år. Det är det ju värt, men nu är den största frågan VART jag ska betala in pengarna. Det har jag inte löst än.....

Idag är vi på dagis på förmiddagen ist. för eftermiddagen. Det ska ju bli en vardag att gå upp i tid, äta frukost o komma igång! Annars går vi upp, myser i några timmar o sen äter frukost.....

När jag gick imorse började hon gråta. Hörde hur hon gröt när jag stängde dörren. Antar att det går över så fort hon vänder sig om o inser att alla barn o leksaker är kvar med henne. Ska tillbaka vid 11 o äta lunch sen är det bara hem o sova. Ännu mer ensamtid för mig! Vad ska jag göra med all denna tid? Safira trivs med vår kvalitétstid där både mina händer o tankar står till hennes förfogande, så hon ska få mer promenader nu. det behöver både hon o den  här tunga kroppen jag släpar runt på. Så skönt att gå, bara hon o jag. Vill man vika av in i skogen går det utmärkt, inget hindrar oss.

Inga kommentarer: