torsdag 20 januari 2011

Kväll

Nu sover Siri och jag sitter ensam framför dator o tv. Ja, jag o hunden är det ju... Pappan jobbar lååångdag idag. Pratade just med honom o han skulle nog komma hem bortåt 23.

Jag o Safira ska lyxa till det med lite lakritsglass och reklamläsande.

Idag när jag gick från dagis blev Siri lite ledsen, men när fröken tog ehnne i handen o sa att de skulle äta frukt så knallade hon iväg innan jag klätt på mig o gått. Safira och jag fick en fin långpromenad i solen. Det var snorhalt på sina ställen men vi hasade oss fram försiktigt. Gick förbi många fina stora villor o många små fula. Gick förbi Parvels gamla hus där det hänt lite nytt. Alltid kul att se hur hus förändras med nya ägare. När jag kom tillbaka såg jag Siri och en fröken i fönstret. Vi vinkade glatt till varandra men när jag öppnade dörren så stortjöt hon!! Hon slutade inte ens när jag tog upp henne. Fröken förklarade jag som hade hänt efter att vi vinkade glatt till tre sekunder senare när hon gröt. Jag hörde inte riktigt p.g.a. allt gråt men det var nånting med bollarna och hennes skor(??) Sen fick hon syn på Nalle Puh planschen o allt blev bra. Vi gick hem.

Inga kommentarer: