onsdag 5 januari 2011

Dagarna går snabbt nu!

Vi håller oss sysselsatta. Idag har jag skottat tills jag nästan mådde illa. Då lämnade jag det så fick L fortsätta när han kom hem :)  Efter lunchen däckade vi alla på sina ställen i 2 timmar. Siri i resesängen, som hon föredrar lika ofta som sin vanliga nu. Jag i soffan o Safira under min filt. Det var skönt!

Nu har precis Siris busiga kusiner, faster M och farmor G varit här o ätit tacos. Alla hjälptes åt! Det är väl ändå det enklaste OCH godaste man kan äta! Mmm!! Jag bakade en cocoskaka till efterätt, som oxå är superenkel och supergod. Siri o kusinerna lekte loss med deras försenade julklappar. När de åkt hemmåt så åkte Siri i säng så snabbt att vi helt glömde bort att borsta de små tänderna  :-S

Imorgon är det röd dag och vi ska träffa kusinerna på Lek & Buslandet. Får se hur mycket folk det är där då...!!! Har inte varit där på länge, så blir nog hur kul som helst =)

Nu blir det lugn kväll hemma i soffan.

Inga kommentarer: