tisdag 7 september 2010

Tacka vet jag Blocket.se

Jag har varit galet duktig på sistone. Det ska ni veta! :) Idag har jag bl.a. tvättat en maskin kläder o hängt, dammsugit, våttorkat och tvättat fönster! Alla sidor på fönstrena oxå!

Men nu har jag problem. Stora sådana!! Hotmail o facebook strular, sidorna står bara o tuggar. Jag kommer ju ingenstans! L frågade om Blocket fungerade. Det gjorde den! Vippas så hittade jag massa fina begagnade saker jag ville ha. Jag upplyste L om att det kan bli dyrt när bara Blocket fungerar och att jag skulle tömma alla våra konton o handla begagnade saker för dom.

Då berättade han att han talat med vår bankman att "om min sambo kommer in o ser galet shoppingsugen ut så får du inte ge henne några pengar" Ok? OK!

Vi får väl se! Får ta på mig glajjor kanske ;)  Men oftast orkar jag ju inte ringa, åka o titta och sedan kanske inte vilja ha grejjen......

2 kommentarer:

Emmah sa...

det där med att vara besatt av blocket.se, är det nått släktdrag hos er? ;)

Anonym sa...

Det tror jag inte det kan vara, omöjligt! ;) Måste vara att det finns så mycket bra begagnade saker i den HÄR staden :P

/E