söndag 26 september 2010

Sömnigsöndag

När man inte sover när man får så kan det gå såhär!

Siri sov som en stock idag med. Efter 2,5 timme gick ja upp o väckte henne. Tänkte vi kunde leka en stund där uppe innan det var dags för mellis o sen röra oss mot Frövi o takgubbarna. Safira o Siri leker så bra med varandra nu, och jag låg på siris soffa o kände hur tunga ögonlocken blev..... Det är ju helt barnsäkert däruppe så jag blundade lite. Då o då fick jag säga åt Safira så att hon lät Siri ha leksakerna med =)

Sen blev vi sena! L ringde o sa att maten snart var serverad, o vi som tänkte äta middag där så det slapp bli en panpizza igen ;)  Fort packa ihop oss o dra iväg!  Vi kom dit mitt i maten o Siri åt lite mellanmål i bilen påväg dit...

Nu har hon lekt med Sebbe hela kvällen. De har lekt doktor med Sebbes stora verktygslåda. Safira har fått känna på sågen och Sebbe själv på tången.

Hon somnade fint i sin söta pyjamas!

Får se om jag hinner träffa L något mer den här helgen. De bara jobbar o sliter fast mörkret fallit.

Inga kommentarer: