fredag 17 september 2010

Hemmaaaa!!

För en timme sedan anlände vi till Kvinnerstatorp igen. Det har verkligen varit en fantastiskt rolig reda med roligt sällskap. Tyvärr var inte Ge-Kås så bra som jag hoppats på, men kul att se det och uppleva det! Det blir ett sånt tvång att handla när man åkt så långt. Allt det jag handlade där är sådant som finns i "Mina affärer" här omkring. Rusta, ÖoB, LågprisMagasinet o Mega täckte in det mesta Ullared hade att erbjuda.

Nu är iaf. köket fullt med grejjer i alla färger och mina fötter Känns!

Ska slurpa i mig lite läsk och sen dröjer det inte länge förren mina fötter ska vila i den renbäddade sängen, Mmmm!!!   :)

Fler bilder från vår tripp finns HÄR och HÄR!

Och TACK Gunilla som kunde ställa upp med barnvaktande med så kort varsel och mitt på en vardag. Utan dig hade jag aldrig åkt!  <3  Påmindes x antal gånger där nere att Ullred inte var ett ställe för små barn. Gallskrik och krokodiltårar bjöd en del barn på....

1 kommentar:

Susanne sa...

Finns några bilder på http://krokusmatvin.blogg.se
oxå! Oj som vi stoppade i oss...

TACK för ditt trevliga sällskap!

Har jackan i bilen...