onsdag 22 september 2010

Hår o hus

Än vet jag inte hur håret blev riktigt för det är fortfarande uppsatt med inpackning i. Men jag tror det blev ganska fint :)  Detta var typ steg 3 av 4 i min få-ordning-på-håret-kampanj! Nuska jag stå ut så länge som möjligt innan nästa slingning och då ska det vara helfint!

Vi drog iväg till Kumla efter frisören (L o S o S kom o hämtade mig) för att kolla in en kompis nya hus. Där var det TOTALrust som gällde!! Men har man prutat nästan en miljon så har man ju lite kosingar att lägga ner på det drygt 300kvm stora huset. Trädgården var proppfull med äppelträd så långt man såg. Såg även en äppelbuske (!!??) Och huset var fullt av handfat och toaletter, men inte alltid i samma rum (!!)

Ett riktigt lustigt hus med andra ord. Det var en master lägenhet och sen 3 till i en annan ingång. Men det kommer nog bli bra när det är klart, vilket de räknar med i mars-april.

Inga kommentarer: