lördag 11 september 2010

Loppisen

Nu är jag hemkommen. Mör i fötterna. Inte van att stå i 5-6 timmar. Det har varit mycket folk men ännu mera prut. Spelade ingen roll vad prytteln kostade från början, det skulle prutas på allt! Det gällde att ha is i magen och den lönade sig!

Har precis räknat ihop kassan. När jag räknat bort alla växelpengar och bordshyran så var det dryga 2000 kr kvar till mig! :) Det lönar sig att spara på lite skit. Nu åker nog hälften av det som inte blev sålt till Bra o Begagnat.

4 kommentarer:

Jempan sa...

Då vann du, jag gick plus ca 1260:-. Skit ska man samla på.

E-line sa...

Det har jag alltid sagt ;)

Mel__666 sa...

Kul att det gick så bra för dig . Vi var där förra helgen o sålde de gick mindre bra för mig.. Men dels så hade jag med för lite saker o förmodligen fel grejer .. Men hon jag var där med fick ihop jätte mkt pengar hon sålde ju barnkläder det är väl det som säljer bäst där antar jag. Själv e jag för snål för o sälja kirahs barnkläder för typ 5- 10 kr plagget ..

E-line sa...

Barnkläder gick inte för mig. Hade massa 10 kronors + andra priser. Och sålde typ 4 plagg....
Men jag har ju plockat ur de finaste kläderna. Har en proppfull påse i varje storlek + massa overaller o jackor.... Kan inte spara på Allt.