torsdag 23 september 2010

Kvällen middag!!

Vilken nyttodag!


Jag har klippt gräsmattan för förhoppningsvis sista gången iår. Samlat in fröer att så till nästa säsong. Fällt ihop och plockat bort nästan alla sommarmöbler/grupper. Och när Siri somnat så målade jag i över två timmar! Fönster, dörrar och vind. När hon vaknat passade jag på att dammsuga övervåning + de ställena här nere som samlar på sig damm... En riktig fuskdammsugning alltså. Hallen, runt hundmatskålarna, längs med kanterna och framför kamin blir det dammigt/hundhårigt snabbt.
Ikväll ska vi äta köttfärssås o spagetti! Jag har längtat sedan igår då det blev utbytt mot Max mat. Jag är riktigt sugen på det och jag ska nog göra den själv så den blir så bra som möjligt! Mycket lök och vitlök. En skvätt sweet chili och en skvätt grädde. Lagom kryddning och al dente pasta. MMmmmm!!!

1 kommentar:

Jempan sa...

Taskigt att äta upp Max mat.