söndag 1 november 2009

Vilken toppenkväll!

Det blev en kväll att minnas!

Det tog nästan en timme o välja kläder. Av o på! Prova andra byxor till fösta toppen o tvärtom! Jag provade hela garderobens innehåll 2-4 gånger. Sen var jag så sen att jag fick ta nått o dra.

Möttes upp utanför Karishma för att avnjuta en supergod middag i Indisk miljö. Jag åt en kycklinggryta med spiskummin, koriander, spenat, vitlök, curry... ja det var nog allt i den. Fantasktiskt krämig o go.

Mina kära vänner anklagade mig, som vanligt, för att vara lyxhustru. Men sidär har ni fel! Jag är varken gift eller särskilt lyxig :P Bara en vanlig mammaledig en. Servitören köpte det rakt av o tyckte jag kunde få lite mer pengar av min man. Det tycker jag med :D

Luriga Jennie o Limpan:



Kvällen till ära hade jag gått o köpt mig ett paket cigaretter. Har jag sagt att det är ok att feströka, så har jag =) Li var itne sen på att haka på. Vid kvällens slut kändes det som om jag aldrig hade slutat. Vanan fanns kvar och det smakade fint ihop med ett glas o goda vänner. Men nu är det uppehåll tills det bjuds på fest igen. När nu det kan bli?

Det tog min flera dagar att våga köpa de där nedrans ciggaluringarna. Tycker det ser så illa ut att köpa tobak med en liten bebis. Kassörskan och alla runt omkring tror ju jag ska röka det MED Siri. Det ska jag ju verkligen inte. Tillslut vågade jag iaf köpa dem. Med tanken att jag köpte de till en vän :)

Här är vi ute o smygröker efter maten.


Vi hann med en liten förfest hemma hos Linn oxå! Allt på en kväll! På bild är Carro, Linn själv o Anna. Vi skildes åt i kön in till Virus. Tur jag slapp gå på det där rockiga stället. Lite för farligt för mig. Min blonda kaluffs syndes mkt bra bland de andra svart o mörkhåriga kaluffserna i kön ;)



Vi fortsatte till Strömpis! Här rockar Li o anna loss med en kyckling o två hästar, som skymtar bakom... =)


Galen, men liten, Li


Ser viktiga ut :)


Det drällde av utklätt folk dagen till ära. Det var pricken över i:er för vår toppenkväll. Jag hade galet kul! Tack för jättetrevligt sällskap, alla!
Anna körde Lis bil; Ivan. Han bestämmde sig för att starta sitt inbrottslarm några gånger i stan o en gång på landet. Inte särskilt snällt då vi inte hittade nått bra sätt att stänga av det på. Anna körde ändå, hahaah! Efter klockan 3 nångång drällde jag in hemma iallafall. Tryckte i mig en gorbys o kröp till sängs.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh, Jennie var så himla fiin! =)

Och Li! Hur mkt hade du längtat efter den där ciggen???

Ojoj, hoppas ni hade de grymt!! :)